2010. augusztus 17., kedd

Miért vagyok anti-szemita?

Nem értem, miért vagyok anti-szemita, hiszen nem szólok az összes szemita ellen, csak az ellen aki a lábam alól próbálja kihúzni a talajt. Hogyan teszi ezt? Betelepedik a környezetembe, honfitársaimat nevetséges összegekért dolgoztatja (kizsákmányolja), erre jelentős adókedvezményt kap az államtól, a nyereséget kiviszi határon kívülre, majd abból a pénzből földet vásárol fel a közvetlen környezetemben. Mintha ez nem lenne elég, irreális áraival csődbe kényszeríti az összes konkurens helyi kisvállalkozót, majd ha mindenki bebukott és más alternatíva nem lesz már, akkor azt az árat kérheti a forgalmazott termékekre, amit nem szégyell, mintegy fogyasztói rabszolgává téve engem. Majd ha már elég életteret elfoglalt előlem, akkor nekifog a radikálisabb területfoglalásnak. Elkeríti az ivóvíztartalékokat, megtámadja és eltéríti a segélyszállítmányokat, gyakorlatozik a kijelölt új haza területe fölött, mindezeket nyilvánosságra is hozza és tesz az egész világ véleményére. Azért vagyok anti-szemita mert tiltakozom mindezek ellen? Hát tehetek én arról, hogy nem akarok rabszolga lenni? Tehetek én arról, ha mindezeket ugyanazok követik el? Tehetek én arról, hogy ezen emberek egyik vallási iránymutató könyvének lényege az irántam érzett gyűlöletük monumentuma? Miért én vagyok a rasszista? Miben különböznek ők tőlem? Megmondom: én nem kedvelem őket, viszont ők gyűlölnek mindenki mást. Ne adjuk a pénzünket olyanoknak akik ezzel a pénzel akarnak majd rabszolgává tenni. Miért szégyelld magad, ha nála vásároltál? Mert a fiad és az ő fia és utódaik életével kereskedtél. Eladtad azt és még pénzt is adtál melléje. Ezért szégyelld magad!

Én ma anti-szemita,
Te holnap rabszolga,
Ő meg röhög a markába.
Mi most nácik,
Ti majd áldozatok,
Ők meg új honfoglalók. (Saját: Ragozás-2010 augusztus 17)

2 megjegyzés:

  1. Ennyi erővel lehetnél antikínai, antinémet, antimagyar, sőt antiszékely is. Mert van olyan magát székelynek tartó, parlamenti előkelőségi rangot viselő egyén aki annyi rosszat tett, egyéni érdekből, a székelyföld lakóinak... Én nem vagyok székely. Magyarnak tartom magam - másodsorban. Mert elsősorban embernek. S ha embernek nem vagy jó, akkor magyarnak, ... mégúgysem.
    Erre gondolj.

    VálaszTörlés
  2. Erre is gondolok. Igaz, hogy a bejegyzés egy része kimondottan Izrael saját és a mi térségünkre illő tevékenységére ráillik, de a lényeg éppen az Ön által írtakban van, mert antikínai, antinémet, antimagyar, antiszékely is vagyok ugyanannyira mint anti-szemita. Mindennek és mindenkinek ellene vagyok ami és aki a létemet veszélyeztetheti, legyen az Izraeli zsidó, Csonkahoni álmagyar, kínai, hottentotta vagy székelyföldi álszékely.

    VálaszTörlés