2011. szeptember 27., kedd

Azt a K mindenit ...

A fenti címről jutott eszembe, szoktam mondani néha: "Szégyellje magát az aki arra gondol amire én gondolok!", de a fenti címmel kapcsolatosan nem kell semmi piszkos dologra gondolni, nem káromkodni akartam. Arról van csupán szó, hogy "ezer éve" keresek lehetőséget arra, hogy egy bizonyos hetilapot rendszeresen vásárolni tudjak és nemrég találtam egy olyan üzletet, itt a "fenekem alatt", ahol meg tudnám vásárolni. Csupán két probléma van vele, egy, hogy én abba az üzletbe be nem járok vásárolni, sőt a környékét is kerülném, kettő, hogy nem is kerestem volna ilyen helyen. Ezért ma megálltam egy a közelben levő üzemanyag töltőállomásnál és megkértem életem párját menjen el az üzletig és vásárolja meg nekem. Sikeresen meg is vásárolta, így most már olvashatom és rendszeresen megvehetem ezután is (remélem). Mi is az a K betű a címben? Hát a K betűvel jelölt zsidó kézben levő csíkszeredai bevásárlóközpont (multimarket), ahol a hetilapot lehet találni. Tudom, rengeteg lapot lehet ott találni, de azért bar!kád - ot nem számítottam pont itt találni. Aki nem tudná, annak elárulom, hogy a bar!kád, az új erő lapja, azaz a Jobbik magyarországi párté. Multik és Jobbik, nem valami nagy jövőt ígérő kapcsolat. Talán a magyarázat az, hogy az újságárus nem szervesen a K része, hanem csak béreli a helyet az épületben. Végezetül, itt előrebocsájtom, hogy semmi érdekeltségem nincs sem a lapban, sem az újságárusnál, csakis a tájékoztatás kedvéért, szólnék, hogy minden szerdán vagy csütörtökön, szokták a friss számot hozni. Isten áldjon mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése