2012. május 11., péntek

Mi történt december elsején Csíkszeredában? (a rendőrség törvényellenesen hallgat)

Már legalább 5-ször telt le a 30 napos határidő, mely idő alatt választ kellett volna kapjak a benyújtott közérdekű információ kérésemre azzal kapcsolatosan, hogy mi is történt szerintük Csíkszeredában 2011. december elsején. Szóval a rendőrség sz..ik magasról az állampolgárok kéréseire. Szép?! Ennek megint utánajárás lesz a vége ... Tavaly próbáltam finomabb húron pendülni a december elsejét illetően, nem mentem Kolozsvárra, nem mentem a csíkszeredai ünnepségek közelébe, mert sejtettem, hogy rövid lenne az ott tartózkodásom, ha egyáltalán a közelbe engednének. Nem tartom magam túl fontos tényezőnek ebben az eseménysorozatban, amelynek lassan megmaradásunk és jogaink lesznek a sürgős céljai, de azért biztosan figyeltek pár embert ... Apropó, Csíkszeredában december elsején masírozhat az Új Jobboldal, de én Kolozsváron egy uzsonnát sem ehetek meg anélkül, hogy elvinnénk és jó borsosan megfizettetnék az evést. Most meg azt hallom, hogy első fokon a bíróság jóvá hagyta a büntetést. Várom az indoklást, hogy mit is követtem el azzal az éhségcsillapító megmozdulásommal ... Vajon csak nekem az az érzésem, hogy a világunk kezd a józan ész tetejére állni? Az EU pedofil képviselői oktatják Orbán Viktort és a magyarokat erkölcsre? Na nem már ... !!! Nem mintha Orbán Viktor annyira kedvelném, de nagyon feszegetik egyesek mostanában a pofonos láda fedelét. Csak éppen nehogy felpattanjon véletlenül ... Isten áldjon vagy verjen mindenkit érdemei szerint!

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nem tartod fontos tényezőnek magad, de kérdem én, hányan tudnak 100 millás bírságot felmutatni a haza és a nemzet oltárán a "fontos" tényezők közül?

    Csibi Barna

    VálaszTörlés